Tack Karlstad

Forum | Svara på detta inlägg
Johan Wijk  johan_wijk@yahoo.com 2009-09-28 12:00
Jag vill bara tacka KKF för ett trevligt arrangemang. Bra seglingar på lördagen, en mycket trevlig tillställning på kvällen. T-shirten jag vann var trång äver midjan så det måste ha varit en annourlunda skärning på den :-). Söndagen bjöds till väldigt korta å snabba race, lite för snabba enligt min åsikt. Jag hoppas också innerligt att detta är sista gången vi behöver segla i skogen när vi har sveriges största sjö till förfogande. Vi ses i vår - hoppas och ser fram emot upptakten i Kullavik
/Johan
christian   2009-09-28 12:35
Stämmer in i tack-kören.

Alltid lika kul att komma till Karlstad och vara på stället där finnjolle fortfarande (och tack vare hårt arbete!) är klassen som gäller för nya och återvändande seglare.

Att man sen fick bada flera gånger under en segling var en ny upplevelse. Tackar för ett bra arrangemang!

Och jag hoppas att det kan bli en fin säsongs-upptakt tillsammans med Starbåtar,Expresser, Snipear, 606, tvåkronor och C55or på vårkanten i maj 2010.

Grillning hemma i trädgården utlovas redan och billigt boende i vår "lillstuga" samt förhoppningsvis en grannes hus kommer att undersökas för alla tillresande finnjollar.

/Christian

Torsten Jarnstam  torstenjarnstam@yahoo.se 2009-09-29 05:34
Tack Johan och Christian! Roligt att få signaler att det vi åstadkom i Karlstad under helgens avslutande Sverige Cup/Sola Cup blev uppskattat.

Ha de så gott - vi hörs!
Torsten Jarnstam
Er ordförande i Karlstad




Du behöver logga in för att skriva i forumet

Betala med Swish
123 029 02 13
QR Code
© Copyright 2024 Finnjolleförbundet

Anders Lundströms gata 13, 169 73 Solna

Kontakta oss via e-post info@finnjolle.se