Mässdeltagande?

Forum | Svara på detta inlägg
Stefan Fagerlund   2005-02-11 10:40
Är Finnjollen representerad på våra kommande båtmässor eller ligger förbundet i vinteride?

/Stefan SWE 734
Johan Wijk  johan_wijk@yahoo.com 2005-02-11 15:09
Vi har inte för avsikt att deltaga på någon mässa i dagsläget. Vi har historiskt varit med på några mässor men summering av dessa har visat att det kostat mer än det smakat. Vi hade förra året en plats i GKSS monter som deras OS-klubb bekostade. Tyvärr har de en annan inriktning på sin monter i år.

Hur som helst, vi kan diskutera detta på årsmötet och fatta ett princip beslut på hur vi skall göra med mässor i framtiden.
Petter Ivarsson   2005-02-12 20:27
Jag har själv deltagit på några mässor och marknadsfört Finnjollen. Det kostar ganska mycket jobb jämfört med utdelningen. Min uppfattning är att de medlemmar man värvat är av typen hemmaseglare, de som vill satsa på ren kappsegling hittar till klassen andra vägar. Inget ont om hemmaseglare, de behövs verkligen men det är nåt man behöver vara medveten om.
Jan-Erik Florén  jan.floren@easysystem.se 2006-04-30 17:30
Hej alla Finnjollefantomer !

Vill bara meddela att jag köpt tillbaka FINN 717, som jag hade några månader 2000. Tyvärr hinner jag inte få den färdig till
Lysekil. Bor i närheten (N.Grundsund) så jag kommer ner och morsar på er. Förhoppningsvis har jag kommit igång - så jag kan
delta på SM i Karlstad.

Hälsningar

Janne Florén

Du behöver logga in för att skriva i forumet

Betala med Swish
123 029 02 13
QR Code
© Copyright 2024 Finnjolleförbundet

Anders Lundströms gata 13, 169 73 Solna

Kontakta oss via e-post info@finnjolle.se