Palamos och USA

Forum | Svara på detta inlägg
Kristian Åderman  aderman@zeta.telenordia.se 2003-12-01 15:52
Tjena Finnjollegubbar!
Jag sitter ute på Marstrand och längtar till värmen. Jag kom hem från Fort Lauderdale förra veckan där jag tränat med Amerikanarna och seglat deras nationella mäterskap. tävlingen gick inget vidare för jag flög in kvällen innan och hann inte förbereda mig, men träningen var bra. Stora vågor och mycket vind varje dag i en och en halv vecka. 25-28 grader varmt. och nästan så varmt i vattnet, ska inte klaga. Och snart åker jag till Spanien för att segla över jul, holländarna har träning där också där jag är med.
Kommer dock hem i god tid till båtmässan. Jag har en ny Wilkemast på G som jag hämtar upp på väg ner till spanien.. Får se om något blir till salu när jag provat den...
Hoppas ni tränar mycket fys nu, för annars har ni inte en chans till våren. Jag kommer att vara i grymt bra form nästa säsong. Alla andra nationer laddar upp inför OS nu, så konkurrensen blir tuff nästa år...
Ska upp till motala på fystest imorgon, sen blir det lite jobb och mer fys.
Vill någon köpa segel så är jag hemma igen.
MVH
Kristian Åderman
Johan Wijk  johan_wijk@yahoo.com 2003-12-02 08:16
Skoj att du roar dig Kristian :-) själv har jag tillbringat större delen av hösten i Mellanöstern, utan båt. Jag känner dock på mig att nästa år ska det bli fart på PATA-lokomotivet för gubben tränar för fullt. 2 pannor kvar till tresiffrigt!!

Ha de gôtt i Spanien............

Du behöver logga in för att skriva i forumet

Betala med Swish
123 029 02 13
QR Code
© Copyright 2024 Finnjolleförbundet

Anders Lundströms gata 13, 169 73 Solna

Kontakta oss via e-post info@finnjolle.se