Sverigecup 2 praktikaliteter

Forum | Svara på detta inlägg
Johan Wijk  johan_wijk@yahoo.com 2011-06-08 09:51
Från vilken tid kommer bommen att vara öppen på UKF, lördag den 11/6?
David Berg  deffa_35@hotmail.com 2011-06-08 11:59
Hej Johan!
Bommen kommer att vara öppen från kl 08.00 på lördag morgon om det räcker? Vad säger övriga resenärer? Stenungsund? Göteborg? Jag kommer att vara på klubben under fredagseftermiddagen samt kvällen också.
RING mig om det uppstår problem: 0736-562471.
I annat fall så kan vi ordna tidigare öppning av bom på lördag morgon.

De som vill är välkomna att sova i klubbhuset under helgen.

PÅ LÖRDAGSKVÄLLEN så kommer vi att ha någon form av socialt samkväm på klubben med grillning alternativt middag inne i Uppsala stad för de som vill. Detta lite beroende på väder.

Sedan så är det After Sail på USS med öl och hamburgare efter avslutade seglingar såväl på lördag som söndag.

Det verkar också bli en klassisk Ekolnregatta med lätta vindar senast jag kollade Yr.no samt Windguru... =)Släpp ut och kicka med andra ord.

mvh
/David Berg
bengt strömberg  bengt-stromberg@live.se 2011-06-08 22:21
Hej jag kommer på fredag em

Hälsning Bengt
Erik Åberg  aberg_erik@hotmail.com 2011-06-08 22:40
Vårt ekipage åker från Karlstad ca 1900 på fredag, så vi är väl där ca 2200-2230. Det skulle vara trevligt och få komma in genom grinden när vi kommer. Kanske finns det någon som sover på UKF som kan släppa in oss.
Vi sover gärna där under helgen.

MVH Erik
Christian Finnsgård   2011-06-09 09:45
Bröderna Finnsgård åker tidigt lördag morgon från Karlstad och kommer ca 8 till "bommen" UKF.
Vi sover också gärna uppe i rummet.
Och vi vill inte ha lätta vindar........................
/Christian
Johan Wijk  johan_wijk@yahoo.com 2011-06-09 10:40
Om bommen är öppen från kl 8 på lördag så paasar det mig alldeles utmärkt. Jag känner mej väldigt flexibel beträffande vindstyrka i år :-)
David Berg  deffa_35@hotmail.com 2011-06-09 15:44
Bengt, kan du precisera närmare när du tror att du kommer? Själv sticker jag från Stockholm efter lunch och kommer till klubben under eftermiddagen. Om det blir tidigare än jag så får jag tillse att någon håller öppet åt dig.
mvh

Du behöver logga in för att skriva i forumet

Betala med Swish
123 029 02 13
QR Code
© Copyright 2024 Finnjolleförbundet

Anders Lundströms gata 13, 169 73 Solna

Kontakta oss via e-post info@finnjolle.se