Hur många anmälda?

Forum | Svara på detta inlägg
Johan Wijk  johan_wijk@yahoo.com 2009-09-21 12:25
Hur många är det som är anmälda till Sola Cup i Karlstad?

/JW
Christian   2009-09-21 15:18

Jag är anmäld!
Planera nu inte att skolka Johan!!!!!

/Christian
Johan Wijk  johan_wijk@yahoo.com 2009-09-21 15:29
Ingen fara jag kommer. HAr ju bokat billigt hotellrum som inte är avbokningsbart så ja ska dyka upp

Torsten Jarnstam  torstenjarnstam@yahoo.se 2009-09-21 18:31
Hej Johan och Christian!
Anmälningsläget ser mycket bra ut... vad sägs följande anmälda?
Ulf Bjuréus, Stefan Bjuréus, Torsten Jarnstam, Johan Wijk, Christian Finnsgård, Christofer Finnsgård, Tonny Nyrén, Hasse Wiberg, Micke Brandt, Sverker Härd, Mats Enblom, Henrik Rydell, Lasse Larsson, Jan-Erik Florén, Björn Allansson, David Berg, Håkan Örtqvist, Håkan Stööd, Jan Svärd, Adam Svärd, Jakob Ängeby, Håkan Olsson, Bengt Strömberg, Veine Jutmar, Gert Pluto, Martin Pluto, Adam Pluto, Erik Åberg, Gunnar Åberg, Jesper Åberg och Olof Lundqvist.

Kommer alla som har anmält sig, så blir vi 31 "Finnar" på startlinjen. Inte så dåligt vá?

Ps. På lördagkväll har vi Finnjolleseglare samkväm - god mat (100 kronor/per person)
och god samvaro!
Välkommen till Jolleseglarna KKF:s regatta i Sverige Cupen/Sola Cup!
Seglarhälsningar
Torsten i Karlstad
Olof   2009-09-21 21:28
Kul.

Johan, vad är det för hotell du bokat?

/ Olof
Johan Wijk  johan_wijk@yahoo.com 2009-09-21 22:32
Jag och Hasse är bokade på Scandic Winn för 700 kr/natt - enkelrum
Torsten Jarnstam  torstenjarnstam@yahoo.se 2009-09-22 08:26
Hej alla utifrån kommande Finnjolleseglare!
De som inte föredrar att bo på hotell, har möjlighet att bo hemma hos någon av Karlstadsseglarna. Dessutom finns det ett antal kölbåtar att tillgå.
Som sagt, varmt välkomna till Karlstad och avslutningen av Sverige Cupen/Sola Cup!

Seglarhälsningar
Torsten/SWE 111
070 - 371 16 12
Sverker   2009-09-22 10:55
Har också bokat Scandic Winn. Kan man unna sig eftersom det blir min sista regatta i en finnjolle.

/s

Hotellsponsorn   2009-09-22 18:25
Sverker - sista regattan!
Det säger du bara nu...

He will return.

/C
David Berg  deffa_35@hotmail.com 2009-09-23 10:32
Olof! \r\nJag har styrt boende för dig och mig hos Håkan Örtqvist i Karlstad, Bondegatan 9. \r\nmvh\r\n/David
Torsten Jarnstam  torstenjarnstam@yahoo.se 2009-09-24 09:05
Hej alla Finnjolleseglare!
Välkomna till Karlstad och Jolleseglarna KKF och säsongens sista Sverige Cup/Sola Cup!
I klubbrummet finns det lördag och söndag möjlighet att köpa frukost, köpa lunchpaket (göra sina egna lunchpaket att ta med ut på sjön).
När vi kommer iland - både lördag och söndag, kan man köpa varm korv, kaffe m.m.

Ps. Lördag - efter seglingen, samling i bastun!
Samkvämet för Finnjolleförbundets medlemmar börjar vid 18:30-tiden, då vi äter Cateringmat (dricka/öl och mat för 100 kronor - betalas snarast till Torsten).

Varmt välkommen!
Seglarhälsningar
Torsten/SWE 111

Du behöver logga in för att skriva i forumet

Betala med Swish
123 029 02 13
QR Code
© Copyright 2024 Finnjolleförbundet

Anders Lundströms gata 13, 169 73 Solna

Kontakta oss via e-post info@finnjolle.se