Finessa m.m.

Forum | Svara på detta inlägg
Sverker   2008-07-27 12:12
Som några av er vet brukar jag årligen stå för någon slags incident, typ tre stygn i huvudet i Borstaviken, kollision med 49:er i Malmö, ett dussin vindexar i näsan i Balaton etc. När jag var i Holland/Medemblik passade jag på att lägga mig framför en (annars mycket trevlig) barbordshalsande dansk med cementstäv. I förra veckan fick jag tillbaks båten från Finessabåtar, och jag vill varmt rekommedera Finessa när det gäller besvärliga skador. Utmärkt reparation och professionellt bemötande!

Ser bra ut inför SM, flera nya namn och några danskar. Säkerhetsavstånd till de senare rekommenderas...

/s
Johan   2008-07-29 13:43
Kan inte förstå hur ett ungerskt kvalitetsbygge kunde vika ned sig mot en Devoti. Ska bli skoj att inspektera reparationen.
Sverker   2008-07-30 17:10
Johan, jag blev påkörd av en välbyggd Vanguard som sannolikt också fått ta en vända hos något båtvarv.

/s
Hasting  webmaster@finnjolle.dk 2008-08-02 00:39
Så længe i alle holder klar af de danske både til DM og SM, så er det helt fint. Og den nævnte Vanguard (som også har været på værft) kommer ikke til SM – så bare rolig – vi andre skal nok forsøge at holde klar – specielt af Sverker.
Sverker   2008-08-04 08:40
Hasting, väl mött både i Roskilde och Sandviken!

/s

Du behöver logga in för att skriva i forumet

Betala med Swish
123 029 02 13
QR Code
© Copyright 2024 Finnjolleförbundet

Anders Lundströms gata 13, 169 73 Solna

Kontakta oss via e-post info@finnjolle.se