NM 17 - 19 juni

Forum | Svara på detta inlägg
DEN 22  per4m@hotmail.com 2005-05-30 20:40
hej !
Så er der 10 dage tilbage at tilmelde sig Nordea Nordisk mesterskab d 17 - 19 juni. Vi håber på et stærkt felt af "proffer" såvel som amatører, og vi har fundet en god sponsor, så alt er klar til at gøre NM til et virkeligt godt og sjovt stævne i år - Vi mangler bare nogen flere tilmeldinger så kom ud af busken... :-)

Venlig hilsen
Per DEN 22

Link: http://www.aabenraa-sejlclub.dk/sejlklub/kapsejlads/finn05/home.htm
DEN 22  per4m@hotmail.com 2005-06-03 13:42
Hej Svenska Pojker

Kun 2 svenske deltagere til NM .. ?? Vi er blevet kontaktet af hollandske og tyske sejlere, som gerne vil komme, hvis der kommer lidt flere skandinaviske sejlere, så tag nu og meld jer til... ! Det er et fint event vi har gjort klar til ..

Venlig hilsen
Per Cederberg
DEN 22  per4m@hotmail.com 2005-06-09 21:48
Kære svenske finnjollsejletre

Vi har nu 24 navne fra 7 nationer på listen til NM, og den vokser. Closing date i norgen, men eftertilmedling er mulig mod gebyr ! Hvis jeg må være helt ærlig er det forunderligt for mig at de svenske finnjollesejlere hellere vil sejle lokale svenske regattaer med 4 - 6 deltagere !!!? NM er en unik mulighed for at lave et relativt stort event i skandinavisk farvand, og med jeres hjælp vil det helt sikkert lykkes. OK - der var ingen danske både der fandt vej til Uppsala sidste år, det skal jeg på klubbens vegne beklage - men hvis der er et element af "tak for sidst" i det her, har jeg svært ved at se hvad det skal gavne nogen..? Er der mon nogen som læser det her ??
På forhåbentlig gensyn i Aabenraa om 1 uge.

DEN 22
Per Cederberg

Du behöver logga in för att skriva i forumet

Betala med Swish
123 029 02 13
QR Code
© Copyright 2024 Finnjolleförbundet

Anders Lundströms gata 13, 169 73 Solna

Kontakta oss via e-post info@finnjolle.se