KSSS Olympioska regatta

Forum | Svara på detta inlägg
Johan Wijk  johan_wijk@yahoo.com 2004-09-29 08:56
Någon mer än jag som har för avsikt att delta i Saltis den 9-10 oktober?
Sverker H   2004-09-30 00:16
Skulle tro att det kommer 2-3 från Uppsala. Hur räknar man ihop Sverigecupen, Johan? Skulle man inte kunna ha aktuell ställning redovisad på finnjollesidan?

13 finnjollar på UKF-KM!
Sverker   2004-09-30 00:27
Såg nu att Svericupens poängberäkning beskrivs i tidigare inlägg.
Petter   2004-10-01 03:58
Det där med aktuell ställning för sverigecupen på hemsidan tycker jag låter suveränt. Skall titta på något smidigt sätt att lösa det på under vintern. Det största problemet är inte tekniken utan att få någon ansvarig att rapportera resultaten. Som det funkat hittils är det inge vidare med detta. Om man tittar under resultat-sidan som utomstående kan man tro att vi inte haft många rejs i år... Ev erfarenhet vet jag att man måste utse en ansvarig. Denne måste vara lite eldsjäl som direkt efter ett rejs ser till att rapportera.
Johan Wijk  johan_wijk@yahoo.com 2004-10-01 08:47
Visst, allt detta stämmer Petter. Jag har koll på alla rejs samt har en sammanställning i Sverigecup men jag har flaggat för det förr, anledningen till att det inte kommer in på hemsidan är att jag haft enorma problem med att lyckas med nedladdning av filer. Man gör ett antal försök, sen tröttnar man. Eldsjäl finns men tekniken är i just detta fallet bristfällig eller kanske varit bristfällig. Har inte testat med uppladdningar den senaste tiden!
Johan Wijk  johan_wijk@yahoo.com 2004-10-01 08:50
Förresten, bara tre anmälda till TFO. Saknas eldsjälar på vattnet oxå!

Du behöver logga in för att skriva i forumet

Betala med Swish
123 029 02 13
QR Code
© Copyright 2024 Finnjolleförbundet

Anders Lundströms gata 13, 169 73 Solna

Kontakta oss via e-post info@finnjolle.se